معرفی کتاب «سلام بر ابراهیم»

بسم الله الرحمن الرحیم

این کتاب خیلی نیاز به معرفی نداره. کتاب معروفیه و خیلی ها اونو مطالعه کردن و چه تعریف هایی از اون نکردن!

اصلا نمیتونم شخصیت ابراهیم هادی رو توصیف کنم. خیلی تکه. اصلا انگار قدرت درک اونو ندارم. انگار که نه! واقعا ندارم.

فقط میتونم بگم خییییلیییی آدمه. انسانیت رو میتونید در او ببینید. بنده مخلص یعنی ابراهیم هادی.

حتما حتما پیشنهاد میکنم این کتاب رو مطالعه کنید تا بدونید چه کسایی توفیق شهادت نصیبشون میشه.

محمدعماد سلامی

نويسنده مطلب معرفی کتاب «سلام بر ابراهیم»

نظرات ( ۴ )

  1. edi s.b
    ۰۱ شهریور ۹۸ ، ۰۹:۴۵

    من خوندمش...برا مسابقه کتاب خوانی...خیلی کتاب خوبی بود والبته شخصیت آقا ابراهیمم خیلی فوق العاده بود...

  2. خانوم میم
    ۰۱ شهریور ۹۸ ، ۲۲:۲۹

    سلام :)

    جالبه

    من این کتابو نخوندم ولی باید قشنگ باشه ^-^

    • محمدعماد سلامی
      ۲ شهریور ۹۸، ۰۰:۱۳

      سلام

      قشنگه مطمئن باش

  3. ///ه امیری
    ۰۳ شهریور ۹۸ ، ۰۲:۴۹

    بسم الله

    سلام

    اعتراف میکنم یه جوری که نمیدونم از چه جنسی هست توفیق نمیشه این کتاب رو بخونم .

    فکنم حداقل 5 جلد از این کتاب رو خریدم و به خونه نرسیده هدیه دادم به آدمهایی که تو مسیر یا حتی خود نمایشگاه باهاشون مواجه شدم و براشون جالب بوده و خلاصه که نشده بشه تا حالا

    • محمدعماد سلامی
      ۳ شهریور ۹۸، ۰۹:۴۰

      سلام

      ان شاء الله ک بشه

  4. سخن بلاگ
    ۱۳ بهمن ۹۸ ، ۱۵:۲۸

    سلام بر ابراهیم 

    و سلام‌ بر شما 

    وبلاگ بسیار ارزشمند و عالی ای بود 

    ان شاءالله موفق و سربلند باشید 

     

    • محمدعماد سلامی
      ۱۷ بهمن ۹۸، ۱۳:۲۱

      سلام دوست عزیز

      خیلی ممنون
      از لطف شماست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">